Jeżeli chcesz stworzyć globalną wersję strony internetowej lub chcesz prowadzić działalność w jednym z anglojęzycznych krajów, zdecyduj się na copywriting po angielsku.
Copywriting po rosyjsku pozwoli Ci dotrzeć do mieszkańców Rosji oraz innych krajów, w których mówi się po języku rosyjskim.
Dzięki copywritingowi po niemiecku swoja ofertę będziesz mógł zaprezentować aż 130 milionom osób korzystających z Internetu.
Francuzi to naród otwarty na kupowanie za granicą, ale wielu z nich porozumiewa się wyłącznie po francusku - dotrzyj do nich za pomocą copywritingu po francusku.
Pisanie tekstów po hiszpańsku pozwoli Ci dotrzeć do osób mieszkających na wielu kontynentach.
Mimo że Włosi to bardzo otwarty naród, to ich znajomość języków obcych jest słaba. Zachęć ich do skorzystania z Twojej oferty dzięki tekstom po włosku.
Przygotowanie strony i oferty po ukraińsku to wspaniały sposób, by dotrzeć zarówno do osób przebywających na stałe na Ukrainie, jak również wszystkich Ukraińców mieszkających w Polsce.
Jeżeli chcesz zamówić teksty w innym języku, skontaktuj się z nami! Przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie.
Angielski to jeden z najpopularniejszych języków internetu. Korzysta z niego aż 990 milionów internetów na całym świecie. Jest również niezwykle popularny wśród mieszkańców Europy. Przygotowanie strony internetowej oraz oferty sprzedażowej po angielsku jest niezbędne jeżeli chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców z różnych krajów. Dzięki jednej wersji strony, z Twoich usług będą mogli skorzystać mieszkańcy wielu krajów. Copywriting po angielsku pozwoli Ci szybko rozwinąć ofertę i rozszerzyć swoja działalność.
Nie możesz jednak zapominać, że nadal prawie 35% mieszkańców Europy porozumiewa się wyłącznie w języku ojczystym. Jeżeli zatem chcesz dotrzeć do wszystkich mieszkańców danego kraju, powinieneś zaproponować im pełną ofertę w ich języku. Dzięki usłudze copywritingu w językach obcych możesz być pewien, że wszystkie treści będą dopasowane do potrzeb i oczekiwań odbiorcy. Pisanie tekstów po rosyjsku, niemiecku, francusku, hiszpańsku czy włosku jest niezbędne jeżeli chcesz zdobyć zaufanie klientów.
Unikalne teksty na stronę główną oraz podstrony, takie jak o nas, historia firmy, oferta, kontakt.
Sprzedażowe opisy produktów oraz kategorii zgodne z zasadami SEO.
Artykuły sponsorowane w różnych językach - poradniki, artykuły sprzedażowe, artykuły eksperckie najwyższej jakości.
Usługa prowadzenia bloga firmowego to kompleksowa obsługa bloga w języku obcym (tworzenie i dodawanie wpisów, formatowanie, dodanie nagłówków i metatagów, linkowanie wewnętrzne).
Profesjonalne opisy produktów na portale aukcyjne i marketplace'y. Opisy produktów na Amazon, eBay, Cdiscount i inne.
Jeżeli chcesz rozpocząć działalność na nowym rynku, musisz wystartować od przygotowania obcojęzycznej wersji strony internetowej. Rozpocznij od napisania tekstów na stronę główną oraz podstrony. Jeżeli chcesz prowadzić sklep internetowy, zajmij się również przygotowaniem opisów produktów oraz kategorii w obcym języku. Jeżeli prowadzisz już działalność na rynku polskim, pamiętaj, że teksty nie powinny być tłumaczeniem z języka polskiego! Bardzo często mieszkańcy innych krajów zwracają uwagę na inne rzeczy oraz mają zdecydowanie odmienne wymagania. Weź to pod uwagę! Ponadto, jeżeli chcesz budować swój autorytet na nowym rynku, pomyśl o prowadzeniu bloga firmowego w obcym języku. Dzięki wpisom poradnikowym oraz eksperckim stworzysz obraz rzetelnego i doświadczonego przedsiębiorstwa.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania związane z copywritingiem w językach obcych. Wyślij nam wiadomość zawierającą wszystkie szczegóły zlecenia. Po ustaleniu niezbędnych szczegółów, przedstawimy Ci wycenę oraz termin realizacji usługi.