Artykuły sponsorowane

Promuj swoją markę przez artykuły sponsorowane. Daj się poznać i zdobądź nowych klientów.

Artykuły sponsorowane - nowoczesna reklama w internecie

Artykuły sponsorowane​

W dobie internetu, ilość komunikatów marketingowych, które docierają do nas każdego dnia jest ogromna. Wielkie reklamy, zasłaniające pół przeglądanej witryny czy wyskakujące okienka częściej irytują nas niż doprowadzają do dokonania zakupu. Na szczęście istnieją też inne, dużo bardziej efektywne i przyjazne formy promocji marki w internecie. Jedną z nich są tzw. artykuły sponsorowane, czyli teksty, które opowiadają o działalności firmy, jej historii, oferowanych usługach oraz produktach w sposób nienachalny. Przybierają najczęściej formę poradników, artykułów eksperckich oraz wywiadów. Idealny artykuł sponsorowany, powinien zachęcać do zapoznania się z ofertą firmy, a także budować pozytywny wizerunek eksperta.

Rodzaje artykułów sponsorowanych

Artykuł w formie reklamy

Artykuł w formie reklamy to jeden z najczęściej stosowanych rodzajów artykułów sponsorowanych. Jest to tekst marketingowy, którego celem jest promocja firmy, produktu lub usługi w sposób bezpośredni.

Artykuł tematyczny

Artykuł tematyczny to ogólny i uniwersalny tekst poświęcony ogólnym usługom i produktom z nawiązaniem do szczegółowej działalności przedsiębiorcy. Nawiązanie wystepuje w sposób naturalny i jest ściśle związne z treścią artykułu sponsorowanego

Artykuły ekspercki

Artykuł ekspercki to najtrudniejszy do napisania, a także najbardziej pożądany rodzaj artykułu sponsorowanego. Autor tekstu przemawia do czytelnika w roli eksperta. Wie wszystko o danym zagadnieniu, radzi czytelnikowi i odpowiada na jego potencjalne pytania.

Jaki rodzaj artykułu wybrać?

Jeżeli zastanawiasz się, jaki rodzaj artykułu sponsorowanego wybrać, zastanów się, jaki jest Twój cel marketingowy. Jeżeli chcesz wyłącznie zaprezentować swoje usługi lub nowy produkt szerszemu gronu odbiorców, zdecyduj się na artykuł w formie reklamy. Jeżeli natomiast pragniesz opowiedzieć o produkcie lub usłudze z Twojej oferty, zleć napisanie artykułu tematycznego. Z kolei jeśli zależy Ci na wysokiej jakości copywritingu internetowym i chcesz długofalowo budować obraz swojej marki, idealną opcją będzie napisanie artykułu eksperckiego. Niezależnie od tego, jaką formę artykułu sponsorowanego wybierzesz, pamiętaj, że powinien być on nie tylko poprawny pod względem językowym, ale również merytoryczny. Powinien angażować uwagę czytelnika i zachęcać do podjęcia działania. Tylko skuteczny copywriting internetowy zapewni Ci oczekiwane efekty i korzyści.

Rodzaje artykułów sponsorowanych​

Chcesz już teraz zamówić artykuł sponsorowany?

Cechy dobrego artykułu sponsorowanego

  • nienachalnie reklamuje firmę, markę, produkt lub usługę

  • jest źródełem przydatnej wiedzy

  • ma chwytliwy tytuł

  • charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym

  • porusza ciekawe zagadnienia angażujące uwagę czytelnika

  • opowiada o czymś w nowym, nieznanym dotąd świetle

  • prezentuje markę jako profesjonalną i godną zaufania

  • jest owocem SEO copywritingu

  • ma przejrzystą strukturę

  • zawiera najważniejsze słowa kluczowe

Artykuły ekspercikie a prowadzenie bloga firmowego

Zastanawiasz się, gdzie opublikować artykuł ekspercki? Najprostsze rozwiązanie to założenie bloga firmowego, na którym będziesz regularnie wstawiać nowe posty z poradami eksperckimi. Dzięki prowadzeniu bloga, popularność Twojej witryny będzie stopniowo rosnąć, a Ty zdobędziesz nowych klientów. Najlepsze rezultaty przyniesie merytoryczny copywriting SEO z uwzględnieniem odpowiedniej struktury tekstu i słów kluczowych. Jeżeli nie jesteś przekonany, czy potrafisz napisać dobre teksty lub obawiasz się o systematyczność ich dodawania, skorzystaj z naszej oferty na prowadzenie bloga firmowego. Dzięki naszej pomocy, nie będziesz musiał martwić się o wstawianie i tworzenie nowych treści – wyręczymy Cię we wszystkim. Jeżeli natomiast interesuje Cię wyłącznie jeden lub kilka artykułów i sam poradzisz sobie z ich publikacją, sprawdź naszą ofertę artykułów sponsorowanych.

Błędy w artykułach sponsorowanych​
Oferta

Artykuły sponsorowane

Wybierz jeden z poniższych rodzajów artykułów sponsorowanych lub skontaktuj się z nami, by zamówić artykuł w 100% dostosowany do Twoich potrzeb.

Artykuł podstawowy

od 39 zł
2000 znaków*

Cechy:

  • - artykuł tematyczny lub w formie reklamy,
  • - tematyka ogólna,
  • - pełna korekta tekstu.
Kontakt
BESTSELLER

Artykuł standardowy

od 69 zł
3500 znaków*

Cechy:

  • - artykuł tematyczny lub w formie reklamy,
  • - tematyka ogólna,
  • - pełna korekta tekstu.
Kontakt

Artykuł rozszerzony

od 129 zł
5000 znaków*

Cechy:

  • - artykuł ekspercki,
  • - tematyka specjalistyczna,
  • - pełna korekta tekstu.
Kontakt

* +/- w 10% znaków.

Potrzebujesz unikalnych artykułów sponsorowanych?