Dobre teksty na bloga muszą być ciekawe oraz merytoryczne. Nie mogą zawierać błędów i powinny być redagowane z użyciem języka korzyści. Ważne, by poruszały tematy angażujące czytelnika i zachęcały do dalszej akcji. Nie powinny być przesadzone i nachalne – artykuły stricte sprzedażowe nie odniosą oczekiwanego rezultatu.
Kluczem do sukcesu w copywritingu internetowym i prowadzeniu bloga firmowego jest regularność w publikowaniu wpisów. Jeden wpis w miesiącu stanowi absolutne minimum. Optymalna liczba to 1-2 wpisów w tygodniu – wówczas Twój blog firmowy stabilnie się rozwija i zyskuje nowych czytelników.
Nie istnieje uniwersalny przepis na sukces bloga firmowego. Najważniejsze, czego musisz się trzymać przygotowując wpisy to oryginalność i atrakcyjność treści. Na blogu firmowym możesz pisać o czym tylko chcesz i tak naprawdę to od Ciebie zależy, jaki przyjmie charakter. Jeżeli chcesz, aby blog zdobywał popularność, a klienci chętnie na niego zaglądali, musisz tworzyć wpisy, które są ciekawe oraz intrygują klientów. Skuteczny copywriting polega na tworzeniu treści, które nie tylko zainspirują, ale także zachęcą do działania (w tym przypadku do skorzystania z Twojej oferty). Wybieraj takie formy, które będą wymagały od czytelników akcji lub będą skierowane do tych, którzy są w potrzebie. Na początek możesz zdecydować się na artykuł ekspercki lub poradnik.
Jeżeli regularne pisanie wysokiej jakości tekstów nie jest dla Ciebie, chętnie Ci pomożemy.
Na samym początku współpracy określamy długość i częstotliwość dodawania wpisów na Twoim blogu firmowym. Wspólnie zastanowimy się, kim jest Twoja grupa docelowa oraz jaki efekt chcesz osiągnąć dzięki publikacji wpisów.
Następnie ustalamy strukturę wpisów i z góry planujemy tematy artykułów blogowych na miesiąc lub dłużej (w zależności od ilości publikowanych wpisów).
Następnie tworzymy wpisy według ustalonych wytycznych. Stosujemy zasady SEO oraz przygotowujemy tytuł i opis meta.
Jeśli chcesz, możemy całkowicie wyręczyć Cię z prowadzenia bloga firmowego. Opublikujemy gotowe wpisy i dodamy do nich zdjęcia z darmowego banku.
Skuteczny copywriting internetowy musi spełniać dwa wymogi: musi angażować odbiorcę oraz być zgodny z zasadami SEO. Dzięki temu na Twojego bloga trafią nie tylko stali bywalcy i bezpośredni klienci, ale również osoby poszukujące w wyszukiwarce ciekawych artykułów i odpowiedzi na nurtujące pytania. Regularna publikacja tekstów na blogu firmowym, a także stosowanie słów i fraz kluczowych oraz innych zasad SEO copywritingu sprawią, że Twoja strona będzie lepiej pozycjonować się w wyszukiwarce. Duża ilość merytorycznych tekstów zwiększy rzetelność witryny oraz jej widzialność w wynikach wyszukiwania. Dzięki artykułom blogowym SEO będziesz mógł bez dodatkowych nakładów pieniężnych dotrzeć do większej osób.
Wybierz jeden z poniższych pakietów lub skontaktuj się z nami, by zamówić pakiet w 100% dostosowany do Twoich potrzeb.
* cena dotyczy liczby znaków ze spacjami, może wahać się o +/- w 10% znaków.