Prowadzenie bloga firmowego

Zainteresuj swoich klientów ciekawymi artykułami na blogu firmowym.

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

Jak prowadzić blog firmowy?

Dobre teksty na bloga muszą być ciekawe oraz merytoryczne. Nie mogą zawierać błędów i powinny być redagowane z użyciem języka korzyści. Ważne, by poruszały tematy angażujące czytelnika i zachęcały do dalszej akcji. Nie powinny być przesadzone i nachalne – artykuły stricte sprzedażowe nie odniosą oczekiwanego rezultatu.

Kluczem do sukcesu w copywritingu internetowym i prowadzeniu bloga firmowego jest regularność w publikowaniu wpisów. Jeden wpis w miesiącu stanowi absolutne minimum. Optymalna liczba to 1-2 wpisów w tygodniu – wówczas Twój blog firmowy stabilnie się rozwija i zyskuje nowych czytelników.

Jak sprawić, by blog osiągnął sukces?

Nie istnieje uniwersalny przepis na sukces bloga firmowego. Najważniejsze, czego musisz się trzymać przygotowując wpisy to oryginalność i atrakcyjność treści. Na blogu firmowym możesz pisać o czym tylko chcesz i tak naprawdę to od Ciebie zależy, jaki przyjmie charakter. Jeżeli chcesz, aby blog zdobywał popularność, a klienci chętnie na niego zaglądali, musisz tworzyć wpisy, które są ciekawe oraz intrygują klientów. Skuteczny copywriting  polega na tworzeniu treści, które nie tylko zainspirują, ale także zachęcą do działania (w tym przypadku do skorzystania z Twojej oferty). Wybieraj takie formy, które będą wymagały od czytelników akcji lub będą skierowane do tych, którzy są w potrzebie. Na początek możesz zdecydować się na artykuł ekspercki lub poradnik.

Jeżeli regularne pisanie wysokiej jakości tekstów nie jest dla Ciebie, chętnie Ci pomożemy.

Etapy prowadzenia bloga firmowego

  • Opracowanie strategii

    Na samym początku współpracy określamy długość i częstotliwość dodawania wpisów na Twoim blogu firmowym. Wspólnie zastanowimy się, kim jest Twoja grupa docelowa oraz jaki efekt chcesz osiągnąć dzięki publikacji wpisów.

  • USTALANIE STRUKTURY I TEMATÓW WPISÓW

    Następnie ustalamy strukturę wpisów i z góry planujemy tematy artykułów blogowych na miesiąc lub dłużej (w zależności od ilości publikowanych wpisów).

  • TWORZENIE WPISÓW

    Następnie tworzymy wpisy według ustalonych wytycznych. Stosujemy zasady SEO oraz przygotowujemy tytuł i opis meta.

  • REGULARNA PUBLIKACJA ARTYKUŁÓW BLOGOWYCH

    Jeśli chcesz, możemy całkowicie wyręczyć Cię z prowadzenia bloga firmowego. Opublikujemy gotowe wpisy i dodamy do nich zdjęcia z darmowego banku.

Prowadzenie bloga firmowego a copywriting SEO

Skuteczny copywriting internetowy musi spełniać dwa wymogi: musi angażować odbiorcę oraz być zgodny z zasadami SEO. Dzięki temu na Twojego bloga trafią nie tylko stali bywalcy i bezpośredni klienci, ale również osoby poszukujące w wyszukiwarce ciekawych artykułów i odpowiedzi na nurtujące pytania. Regularna publikacja tekstów na blogu firmowym, a także stosowanie słów i fraz kluczowych oraz innych zasad SEO copywritingu sprawią, że Twoja strona będzie lepiej pozycjonować się w wyszukiwarce. Duża ilość merytorycznych tekstów zwiększy rzetelność witryny oraz jej widzialność w wynikach wyszukiwania. Dzięki artykułom blogowym SEO będziesz mógł bez dodatkowych nakładów pieniężnych dotrzeć do większej osób.

Oferta copywritingu internetowego

Prowadzenie bloga firmowego

Wybierz jeden z poniższych pakietów lub skontaktuj się z nami, by zamówić pakiet w 100% dostosowany do Twoich potrzeb.

Pakiet podstawowy

od 159 zł
jeden wpis o długości 3500 znaków* miesięcznie

Zakres:

  • - pełna korekta tekstu,
  • - publikacja wpisu na blogu firmy,
  • - dodanie nagłówków i metatagów,
  • - dodanie darmowych fotografii z banku zdjęć.
Kontakt
BESTSELLER

Pakiet standardowy

od 619 zł
4 wpisy o długości 3500 znaków* miesięcznie

Cechy:

  • - publikacja wpisu na blogu firmy,
  • - pełna korekta tekstu.
  • - dodanie nagłówków i metatagów,
  • - dodanie darmowych fotografii z banku zdjęć.
Kontakt

Pakiet rozszerzony

od 899 zł
4 wpisy o długości 5000 znaków* miesięcznie

Cechy:

  • - publikacja wpisu na blogu firmy,
  • - pełna korekta tekstu,
  • - dodanie nagłówków i metatagów,
  • - dodanie darmowych fotografii z banku zdjęć.
Kontakt

* cena dotyczy liczby znaków ze spacjami, może wahać się o +/- w 10% znaków.

Chcesz abyśmy poprowadzili Twój blog firmowy?