Cdiscount to marketplace, który dużą wagę przykłada do jakości opisów produktów i zdjęć, a także do poziomu obsługi klienta. Sprzedawcy mogą liczyć na pomoc serwisu w kontaktach z klientem. Jeżeli konsument ma problem z zamówieniem, w pierwszej kolejności kontaktuje się z Cdiscount. Jeżeli pracownicy platformy nie potrafią mu pomóc, wówczas angażowany jest sprzedawca. To bardzo wygodne rozwiązanie szczególnie za sprzedawców z zagranicy.
Gdy myślimy o Francuzach, w naszych głowach bardzo często pojawia się obraz osób przywiązanych do swojej kultury oraz języka. Mimo panującego stereotypu o niechęci mieszkańców Francji wobec nowości, nasza praktyka pokazuje, że wcale tak nie jest! Przyzwyczajeni do wysokich cen produktów oraz usług kurierskich w kraju, Francuzi chętnie sięgają po towary zagraniczne i nie obawiają się dłuższego czasu wysyłki. Najczęściej wybierają oferty z dobrymi opisami produktów i wyraźnymi zdjęciami.
Najprostszym sposobem na zwiększenie widoczności oferty na Cdiscount.com jest przygotowanie wysokiej jakości opisu produktu wraz ze zdjęciami, a także utrzymywanie dobrego poziomu obsługi klienta i szybkiego czasu odpowiedzi na pytania. W przeciwieństwie do wielu innych portali typu marketplace, Cdiscount wymaga od sprzedawcy nie tylko wyboru kategorii, dodania tytułu oraz opisu towaru. Wystawca musi przygotować krótki tytuł, długi tytuł, skrócony opis produktu, marketingowy opis produktu, a także uzupełnić tabelę z danymi technicznymi. Wszystkie elementy muszą być napisane w języku francuskim. Słabej jakości tłumaczenie opisu produktu może skutkować usunięciem oferty ze strony.
Cdiscount wskazuje dokładne wytyczne dotyczące zdjęć wstawianych w opisach produktów. Zdjęcia muszą mieć białe tło i ściśle określoną rozdzielczość. Na obrazku znajdować może się wyłącznie sprzedawany produkt. Zdjęcia nie mogą zawierać napisów, logo, schematów ani żadnych innych danych poza realnym wizerunkiem przedmiotu na sprzedaż.
Podobnie jak zdjęcia, opisy produktów na Cdiscount muszą być zgodne z zaleceniami serwisu. Każdy sprzedawca ma do dyspozycji poradnik, w którym marketplace dokładnie wskazuje, jak powinien wyglądać tytuł oferty oraz opis produktu. W dokumencie znaleźć można również przykłady ofert, które nie spełniają warunków i przez to nie są promowane przez Cdiscount.
Jeśli nie przygotowałeś odpowiednio zoptymalizowanej oferty produktowej, pierwsze miesiące na Cdiscount moga okazać się bardzo trudne. Na samym początku nie masz opinii klientów serwisu, więc Twoje produkty promowane są wyłącznie na podstawie opisów produktów. To właśnie od ich jakości zależy, czy portal wyświetli Twoje towary użytkownikom. Dobry opis produktu na Cdiscount powinien być zgodny ze wszystkimi zaleceniami portalu, a także zawierać w sobie optymalną liczbę słów – kluczy. Dzięki nim, odnalezienie produktu przez wyszukiwarkę na stronie będzie dużo łatwiejsze.
Aż 60% ruchu na portalu Cdiscount pochodzi z popularnych wyszukiwarek internetowych, takich jak Google czy Bing. Oznacza to, że strony ofertowe produktów dobrze się indeksują i zdobywają wysokie pozycje. Dzięki zastosowaniu w opisach odpowiednich słów kluczowych, w łatwy sposób możemy podbić miejsce naszej oferty i sprawić, że zobaczy ją więcej osób. Jeżeli potrzebujesz pomocy w napisaniu dobrych opisów po francusku na Cdiscount, zaufaj specjalistom xnativi.
Opisy przeznaczone na Cdiscount.com muszą być zgodne ze wszystkimi wytycznymi serwisu. Aby były efektywne, skupiamy się w nich nie tylko na zgodności z SEO, ale także dopasowujemy ich język do odbiorcy docelowego.
Pisanie opisu produkt na Cdiscount poprzedzamy analizą podobnych produktów u konkurencji. Sprawdzamy, na co zwracają uwagę konsumenci. Wybieramy również słowa kluczowe, których użyjemy w opisie produktu.
Kolejnym etapem jest przygotowanie dwóch rodzajów nagłówków: skróconego oraz dłuższego. Przy ich przygotowywaniu bierzemy pod uwagę zalecenia portalu Cdiscount.
W następnej kolejności piszemy opis skrócony produktu po francusku. Zawieramy w nim wszystkie najważniejsze cechy towaru, które mogą zainteresować kupującego. W większości przypadków to treść opisu skróconego decyduje o zakupie produktu.
Końcowym etapem w przygotowaniu oferty sprzedażowej na Cdiscount jest przygotowanie opisu marketingowego. Opis ma charakter sprzedażowy i umieszczamy w nim informacje o zastosowaniu oraz najważniejszych zaletach towaru.
Chciałbyś sprzedawać produkty na Cdiscount, ale obawiasz się skomplikowanych formalności przy zakładaniu konta? A może nie znasz języka francuskiego i boisz się kontaktu z francuskojęzycznymi klientami?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci na każdym etapie zakładania i konfiguracji profilu na portalu Cdiscount. Przygotujemy niezbędne tłumaczenia dokumentów na język francuski, a także doradzimy w kwestii przygotowania oferty sprzedażowej.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i przygotujemy opisy po francusku na Cdiscount. Wyślij nam wiadomość, a odpowiemy jak najszybciej się da.